Kanādas Austruma Kopa

2008 15 maijs

Vēstule no Kalgārijas…

Filed under: Vēstules — austrumskanada @ 12:41 priekšpusdienā
Tags: , ,

Mums sūta sveicienus no Kalgārijas jaunais savietis Matīss V.:

Sveiks Austrumieši!

Drīz pēc mana referāta aizvācos uz Kalgāriju strādat. Tagad strādaju pie būvfirmas kas specializējās betona darbos. Firma gatavo betona mūrus un rāmjus daudzstāvu ēkām. Vardusakot, mūsu firma uztaisa ēkas korpusu, tad citas būvfirmas (santehniķi, elektromontieri, u.t.t. ) ēku pabeidz. Pašlaik mana darbavieta ir 34 stavu dzīvokļu ēka (condo), bet patlaban to nezinātu, jo būvjdarbus vel jāveic bedrē zem zemes!

Mans mērķis darbā ir lai paliktu pa galdniecības Meistaru (Journeyman Carpenter Apprenticeship). Es pēdējo pusotru mēnesi strādāju ar ilgadīgiem Meistariem – daudz ko mācos no viņiem (un ceru nākotnē sev pašam uzbūvēt mājas izmantojot prasmi ko mācos).

Ir pārsteidzoši cik svarīga galdnieciba ir betona būvdarbiem. Mēs taisam formas un mūrus kuri, kad pildīti ar betonu, veido sienas, grīdas, kolonas u.t.t. Viens no maniem galveniem uzdevumiem darbā ir ‘vibrētāja’ lomā. Es iskaidrošu: kad ielej betonu formās, jālieto milzīgu ‘vibrētāju’ – mašīna kas (kā tās iesaukums skaidro), vibrē svaigo betonu. Tas nodrošina lai betons pareizi un pilnīgi izplūst pa formu, un lai nebūtu gaisa burbuļi iekš betona. Vibrēšana ir ļoti svarīga betonam, jo ar katru 1% gaisa sastāvu, betons zaudē 5% stiprumu.

Nožēloju ka nevarēju palīdzēt Austrumkalna talkā Sidrabenē, būtu varējis pielietot daudz ko esmu iemācijies!

Man diemžēl darbā ir jāstrāda ilgas stundas, tātad man nepaliek daudz laika citām nodarbībām. Tomēr, paspēju slēpot lielos kalnos Kalgārijas tuvienē, un tikt uz dažiem koncertiem. Ceru daudz nometņot šovasar, nedēļu nogalēs.

Mēneša sākumā ievācos jaunā dzīvoklī. Jauno dzīvokli aprakstu manā personīgā blogā: www.matisslife.blogspot.com. Varat to apskatīt ja vel ko gribat zināt par jauko jauno dzivokli un dzīvi.

Ceru ka viss iet labi Austrumā!

Matīss

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

